Garancia - hardcorepc.hu

Garancia vállalásunk a fogyasztókra érvényes.

Amennyiben az általunk értékesített termék meghibásodik a vásárlástól számított 2 éven belül az alábbi lehetőségeid vannak:

  1. Kellékszavatosság:

2 év kellékszavatosságot vállalunk a vásárlástól számítva tekintettel arra, hogy cégünk használt termékek értékesítésével foglalkozik. Ez azt jelenti, hogy meghibásodás esetén kérheted a termék kijavítását vagy kicserélését, kivéve, ha ennek teljesítése lehetetlen vagy Cégünk részére aránytalan többletköltséget jelentene. Kérheted továbbá a vételár arányos leszállítását vagy a hibát Cégünk költségére magad is kijavíthatod vagy kijavíttathatod, továbbá el is állhatsz az adásvételi szerződéstől, vagyis kérheted a vételár visszafizetését, ha Cégünk a termék kijavítását vagy kicserélését nem vállalta, vagy ennek a kötelezettségének megfelelő határidőn belül nem tud eleget tenni, vagy ha megszűnt a kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeked. Fontos tudnod, hogy jelentéktelen hiba miatt nem kérheted a vételár visszafizetését. A választott kellékszavatossági jogról másikra térhetsz át, de az áttéréssel okozott költséget köteles vagy Cégünknek megfizetni, kivéve, ha az áttérésre Cégünk adott okot, vagy az áttérés egyébként indokolt volt.

Kellékszavatosság esetén neked kell bizonyítani, hogy a hiba már a vásárláskor megvolt, de hogy ezt a terhet levegyük a válladról 1 év jótállást is vállalunk az általunk értékesített termékekre, ami azt jelenti, hogy nekünk kell bizonyítani, hogy a hiba a vásárláskor még nem volt meg és ha nem tudjuk bizonyítani, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett, akkor kötelesek vagyunk a terméket kijavítani/kicserélni/vételárát leszállítani/állni a kijavítás, kijavíttatás költségét/visszafizetni a termék árát.

  1. Jótállás

Az általunk értékesített termékek használt termékek, ezért nem vonatkozik rájuk az 1 év kötelező jótállás, de Cégünk a törvényben előírt szerződéses jótállást vállal minden termékre, kivéve a laptop akkumulátorokat. Ez azt jelenti, hogy a vásárlástól számított 2 éven belül a termék meghibásodása esetén ugyanúgy kérheted a termék kijavítását vagy kicserélést, a vételár leszállítását, a kijavítás, kijavíttatás költségét vagy a termék árának visszafizetését, mint ahogy fent leírtuk. Ezek a szavatossági igények, amelyek közül választhatsz.

Hogyan érvényesíthetem a garanciát?

A hiba felfedezését követően haladéktalanul – de legkésőbb 2 hónapon belül – jelezned kell a hibát Cégünknek a garancia ügyintézés oldalunkon és meg kell jelölnöd a szavatossági igényed is. Ez azért fontos, mert a késedelmes közlésből eredő kárért te vagy a felelős.

Töltsd ki a garancia igénybejelentés űrlapot honlapunkon és juttasd el szervízünkbe a meghibásodott terméket. A garancia érvényesítéséhez a vásárláskor kapott számla bemutatása szükséges, ezért mindenképpen őrizd meg!

A meghibásodott terméknek a szervízbe való oda- és visszaszállításról Neked/Viszonteladónak kell gondoskodni.

Meghibásodás esetén a vásárló/viszonteladó a leadott hibás termékről elismervényt kap. A garanciálisan javított, vagy cserélt új termék az elismervény alapján, annak leadásával vehető át. 

Nem érvényesíthető a garancia az alábbi esetekben:

Amennyiben a garanciális hibával leadott termékről a bevizsgálás során kiderül, hogy a meghibásodást nem garanciális probléma, hanem helytelen üzembe helyezés, nem rendeltetésszerű üzemeltetés, túláram, vagy egyéb a garancia körén kívül eső ok okozta, abban ez esetben fenntartjuk a jogot a garanciális igény elutasítására.

A garancia érvényét veszti komplett gépek esetén, ha azt hiányosan vagy nem az eredeti konfigurációval kerül vissza, továbbá, ha az alkatrészt nem szakszervíz vagy szakképesítéssel rendelkező személy építette be, az alkatrészt szakszerűtlenül használták, szállították, tárolták, vagy a hiba elemi csapás, túlfeszültség, leejtés, ütés, beégés, egyéb, nem rendeltetésszerű ráhatás, vagy az alkatrész mechanikai sérülése miatt következett be.

Fent felsorolt esetekben azért nem érvényesíthető a garancia, mert Cégünk mentesül a felelősség alól, ha bizonyítja, hogy a termék annak értékesítésekor hibátlan állapotban volt és a hiba vagy a hiba oka az értékesítés után keletkezett.

gdpr-image

Mi és a partnereink információkat – például sütiket – tárolunk egy eszközön vagy hozzáférünk az eszközön tárolt információkhoz, és személyes adatokat – például egyedi azonosítókat és az eszköz által küldött alapvető információkat – kezelünk személyre szabott hirdetések és tartalom nyújtásához, hirdetés- és tartalomméréshez, nézettségi adatok gyűjtéséhez, valamint termékek kifejlesztéséhez és a termékek javításához. Az oldal használatával elfogadja az Adatvédelmi feltételeinket!

Ezen feltételek tudomásulvételével Ön jogilag kötelező érvényűnek ismeri el, hogy a pályázati lehetőségek igénybevétele saját felelősségére történik.

Elolvasom
Share via
Copy link